Go Back   CruiseMates Cruise Community and Forums > Search Forums
Register Forgot Password?

Showing results 1 to 25 of 195
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Erin*
Forum: Teen Cruisers June 6th, 2007, 05:02 PM
Replies: 33
Views: 1,390
Posted By Erin*
i am so so jealous...haha i wanted to go on a...

i am so so jealous...haha
i wanted to go on a cruise next feb vaca but my dad doesnt want to..but i guess i have a lot of time to try and convince him
Forum: Teen Cruisers May 13th, 2007, 12:31 PM
Replies: 91
Views: 4,046
Posted By Erin*
prom was this past friday it was really...

prom was this past friday
it was really funn..but we had a small group go in our limo...only 6 of us
i didnt take that many pics there, kinda mad about that, but ill survive.haha
some of ther pics...
Forum: Teen Cruisers May 13th, 2007, 12:24 PM
Replies: 3
Views: 428
Posted By Erin*
i dont live anywhere near it, but when i when i...

i dont live anywhere near it, but when i when i visited ohio over the summer we went and it was awesommmeee
Forum: Teen Cruisers April 26th, 2007, 07:08 PM
Replies: 15
Views: 764
Posted By Erin*
haha my report card came out the friday before my...

haha my report card came out the friday before my april vacation..they came out on friday the 13th..lol and i got a bad grade and didnt show it to my mom until 2 nights ago cause i realized she...
Forum: Teen Cruisers April 21st, 2007, 10:41 PM
Replies: 91
Views: 4,046
Posted By Erin*
haha why do you hate lake eerie? when i was in...

haha why do you hate lake eerie?
when i was in ohio me and my friend went one day but it was like..overcast so like...6 ppl were there
ahhaha and you guys all get outta school soooo early..my last...
Forum: Teen Cruisers April 21st, 2007, 10:36 PM
Replies: 33
Views: 1,799
Posted By Erin*
you look like you had an awesoommmeee timee! ...

you look like you had an awesoommmeee timee!
haha and btw i have the same bathingsuit that kris has that one of the girls in the pic on the beach has..the black one with pink and white polka dots
Forum: Teen Cruisers April 14th, 2007, 06:27 PM
Replies: 13
Views: 843
Posted By Erin*
on my cruise a lot of kids went there and it...

on my cruise a lot of kids went there
and it was a lot of rap..1 or 2 techno songs..and idk that was basically it
when i went in feb. the songs they played like..EVERY night were we fly high, this...
Forum: Teen Cruisers April 14th, 2007, 06:24 PM
Replies: 29
Views: 1,144
Posted By Erin*
awh you look like you had a super fun time! ...

awh you look like you had a super fun time!

btw..whose the boy you hit it off with? i can go back thru the pics to look for him :wink:
Forum: Teen Cruisers April 14th, 2007, 06:10 PM
Replies: 91
Views: 4,046
Posted By Erin*
im a spoh and i was invited to junior prom..by a...

im a spoh and i was invited to junior prom..by a kid i didnt even kno? aha my friends bfs friend asked me to go with him..so we started talking and i said i would go. pink dress.may 11..im surprised...
Forum: Teen Cruisers April 12th, 2007, 07:21 PM
Replies: 38
Views: 1,704
Posted By Erin*
i agree. that fergis kid is hot haha

i agree. that fergis kid is hot
haha
Forum: Teen Cruisers April 12th, 2007, 07:14 PM
Replies: 29
Views: 1,144
Posted By Erin*
im excited for these pics and stories too

im excited for these pics and stories too
Forum: Teen Cruisers April 6th, 2007, 12:40 PM
Replies: 8
Views: 566
Posted By Erin*
its so wierd right before i looked at this post i...

its so wierd right before i looked at this post i was looking at that...thats so scarryyy
Forum: Teen Cruisers March 24th, 2007, 01:17 PM
Replies: 5
Views: 652
Posted By Erin*
have funnn im MUCHO jealous

have funnn
im MUCHO jealous
Forum: Teen Cruisers March 22nd, 2007, 07:15 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
haha yeah bri im SOOO excited to go...

haha yeah bri im SOOO excited to go back...hopefully we go back to cedar pointttt
i rode kinda towards the back on the dragster but it wasnt the back
haha and ill be SO excited to go on the...
Forum: Teen Cruisers March 20th, 2007, 06:30 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
brii i went to cedar point this summer with my...

brii i went to cedar point this summer with my friends family and we went to cedar point..her whole family doesnt like roller coasters so i had to ride the dragter all by myself!
AND these kids wed...
Forum: Teen Cruisers March 18th, 2007, 01:45 PM
Replies: 64
Views: 2,355
Posted By Erin*
The Vibe of the Seas

The Vibe of the Seas
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 06:48 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
hah i love everyones pictureesssss

hah i love everyones pictureesssss
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 06:09 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
maura non of those worked :cry:

maura non of those worked :cry:
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 05:05 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
yesm i agree pictures are oh so funnn

yesm i agree
pictures are oh so funnn
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 05:01 PM
Replies: 19
Views: 942
Posted By Erin*
i didnt vote for 26 either :D

i didnt vote for 26 either :D
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 04:59 PM
Replies: 15
Views: 714
Posted By Erin*
ive only been on one cruise..but it was carnival...

ive only been on one cruise..but it was carnival and it was soooo much fun
it really does have a party atmostphere...and i heard on royal carribbean theres a curfew which blows..but on carnival you...
Forum: Teen Cruisers March 15th, 2007, 04:55 PM
Replies: 6
Views: 568
Posted By Erin*
oh la laaaa any pictures?

oh la laaaa
any pictures?
Forum: Teen Cruisers March 14th, 2007, 03:55 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
haha theres kinda a lot :D ...

haha theres kinda a lot :D

http://i151.photobucket.com/albums/s136/ErinxoO/ERINANDLAUREN.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s136/ErinxoO/php5lsd9E_c2PM.jpg

that one makes me laugh...
Forum: Teen Cruisers March 14th, 2007, 03:33 PM
Replies: 47
Views: 3,470
Posted By Erin*
bri is that pic from a roller coaster than one at...

bri is that pic from a roller coaster than one at cedar point?
Forum: Teen Cruisers March 11th, 2007, 09:37 PM
Replies: 23
Views: 868
Posted By Erin*
ahha well im guessing from what everyone else...

ahha well im guessing from what everyone else said you hooked up with this tony kid?
ahha and i agree w. everyone else..hes gorgeous
Showing results 1 to 25 of 195

 
Forum Jump
 

All times are GMT -4. The time now is 01:31 AM.
design by: Themes by Design

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Beta 1
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1