Go Back   CruiseMates Cruise Community and Forums > People > Teen Cruisers
Register Forgot Password?

Teen Cruisers Teens - meet here, meet onboard.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:25 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default Back from mexico

soooo im back from my 11 day mexican riveria cruise to mazatlan, ixtapa, puerta vallarta, acapulco, and another place i cant remeber. meet alot of really awesome people, 99% of them being from california.
highlights:
whale watching
winning a diamond necklace from a raffle
drunken nights
new people
beef tenderloin
24/7 buffet with really good mashed potatoes and pizza
conga line on stage in front of confused old people
hot tubing

umm if you have any questions ask

and im putting pictures up tomorrow!
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:27 PM
Liltennischick09's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Oct 2006
Location: fl
Posts: 1,222
Send a message via AIM to Liltennischick09
Default

omg hope its amazing!
howd u end up winning a diamond necklace..LUCKY DUCKY!
cant wait to here the stories and see the pictures!
__________________
~*Bridgette*~

Upcoming Cruises:
none!
Past Cruises:
Carnival Celebration Sept '05
Norwegian Pearl Dec '06
Carnival Fascination Dec '07
Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:37 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

so who were all these people you mettttt? boys?
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:42 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

i went to this store called diamonds international and i put my name on a peice of paper, dropped it in the box and they actually picked it!
there are 3 tiny diamonds on it, but they are still diamonds!

and yes i mostly hung out with guys the whole time
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:47 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

haha so i'm not the only girl that does that.
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:49 PM
jersey_girl_at_heart's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Dec 2006
Location: Jersey
Posts: 3,213
Send a message via AIM to jersey_girl_at_heart Send a message via Skype™ to jersey_girl_at_heart
Default

i usually hang out with guys too! girls annoy me and there is to much drama even on a cruise ship! the guys are so nice and alot of the time HOT!

im so jealous you won a diamond necklace! and i cant wait to see picturesss!
__________________
Devon

Upcoming Cruises;
none at the moment =[

Past Cruises;
-Ocean Coral & Turquesa Resort; August 2009
-Mariner of the Seas; August 2008
-Explorer of the Seas; July 2007
-Crown Princess; July 2006
-Voyager of the Seas - July 2005
-Disney Wonder - November 2001
-Big Red Boat..not sure when

Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 09:52 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

i never get along with the girls on cruises. on the past two i talked to some of them, but they were either annoying, boring, or slutty. and then on this cruise i swear to god we didnt see ANY! there were 2 nerdy ones in the teen stuff. and then there was one in our group but me and her were soo different and didnt get along that well. i barely ever talked to her. and the guys said she was basically in the group so i'm not the only girl.
Reply With Quote
  #8 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 10:05 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

it was always me and these two other girls that came together and then guys. there was more guys than girls on this cruise, and i only talked to like two other girls who were cool but i never saw them

no one ever went to the teeen thing ever. i had to make my own friends.
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #9 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 10:13 PM
Erin*'s Avatar
Senior Member
Cruise Maniac
 
Join Date: Dec 2006
Location: Massachusetts
Posts: 233
Send a message via AIM to Erin*
Default

my group was mostly boys
i had like..a few groups that got along but didnt really hang out at night cause there was like... the 17 and 18 yr olds and then 13-16...and then there were 2 12 yr olds that were awesome
haha but in the 13-16 group there was only me and one other girl..and on the day at sea my mom saw me..but i didnt see her and shes like yeah i got some nice shots of you and that girl you were hanging out with and there was 5 or 6 boys around you
i was like wow mom youre sneaky
lol
__________________
Erin!
Reply With Quote
  #10 (permalink)  
Old February 28th, 2007, 10:24 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

i was standing in the lobby on the first night and the two girls came up to me and we started talking then i yelled at these three guys and we hung out and just kept introducing ourselves to people and eventually we formed our own little group. we actaully separated by like smokers and nonsmokers haha. but the two girls that came up to me were the ones that i ended up hanging out for the rest of the cruise.
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #11 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 02:36 AM
jmoneeeey's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: california baby
Posts: 499
Default

omg sounds like you had fun! im going on a mexican riviera cruise in like a month and im soooo excited! im going to cabo, puerto vallarta, and mazatlan.... what did you do in those ports? its during my spring break, so im sure there will be lots of young people! ahhhhh im counting down the days right now....
__________________
hi, im jess.

FUTURE CRUISES:
none booked =(

PAST CRUISES:
empress of the seas - baja mexico 10/94
sensation - western caribbean 8/02
carnival pride - mexico 8/03
carnival miracle - new york to the bahamas 8/04
carnival conquest - western caribbean 8/05
carnival valor - eastern caribbean 8/06
carnival pride - mexican riviera 4/07
carnival legend - western caribbean 8/07
carnival miracle - eastern caribbean 6/08
Reply With Quote
  #12 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 03:24 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

in cabo i went whale watching which was surprisingly fun
there are lots of bars and restaurants like 5 minutes from the boat

in puerta vallarta i spent the whole day shopping cause there was so many stores i wanted to go in. plus a huge flea market. if you wanna go shopping do it at this port.

in mazatlan i went to the beach
when you get off the this truck that takes u from the boat to where the taxis are there are stands set up with alll different hotels which said they would give us free tranportation to their hotel and give us free food because they think the best promotion is word of mouth. but it is a SCAM. my mom asked if it was a time share place but they lied and said it wasnt. I told my mom and sister we shouldnt go but they didnt listen to me. so my mom got stuck in an hour and a half tour around the facilities talking her into buying a time sharewhile my sister and i sat at the pool sipping free drinks. it was good for me and bad for her. im not positive if it was at mazatlan but im pretty sure
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #13 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 04:16 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

yea i went up to every teen i saw and was like hey wanna hang out?! and of course they all said yes cuz i'm so cool and everyone wants to hang out with me. haha.
but yea there were only 2 girls in our group. we asked this other girl but she was like so weird and we ditched her like RIGHT after we met her. and eventually throughout the cruise i saw her with her little clique smoking the whole time.
Reply With Quote
  #14 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 05:17 PM
NYorkbabyy08's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 363
Default

on my last cruise soo many teens smoked. it was kinda of annoying. cause io hate the smell of smoke.
__________________
Ronni***

Past Cruises:
Celebrity '97
Disney Wonder '01
RCCL Legend ots '05 <thanksgiving. best one ever.>
Reply With Quote
  #15 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 05:42 PM
stfu_mauraaa's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: bostonnnn
Posts: 454
Send a message via AIM to stfu_mauraaa
Default

totally been to cabo, puerto varallata, and mazatlan

sorry i dont have any clique stories cause the cruise i went on in the 7th grade, ha, we played all the games. which i found to be fun. oh and we played spin the bottle a couple of times cause clearly we were badasses.
__________________
M.C. HAMMER ~1


VISION OF THE SEAS .. APRIL 2005
it was kinda cute.


Caribbean Travel
Reply With Quote
  #16 (permalink)  
Old March 1st, 2007, 08:29 PM
jmoneeeey's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: california baby
Posts: 499
Default

soo many people smoke on the ships... my first cruise i was like ewww, but now im used to it, but i still dont care for it.

oooh whale watching sounds kinda different and cool... im not sure what we are doing yet, but ill definitely not go to any "free" resorts like you were saying, but i guess thats cool you got free drinks and stuff! lol....

do you have any pics!?!?!?!
__________________
hi, im jess.

FUTURE CRUISES:
none booked =(

PAST CRUISES:
empress of the seas - baja mexico 10/94
sensation - western caribbean 8/02
carnival pride - mexico 8/03
carnival miracle - new york to the bahamas 8/04
carnival conquest - western caribbean 8/05
carnival valor - eastern caribbean 8/06
carnival pride - mexican riviera 4/07
carnival legend - western caribbean 8/07
carnival miracle - eastern caribbean 6/08
Reply With Quote
  #17 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 12:35 AM
SuperGreg's Avatar
Senior Member
Yeoman
 
Join Date: Nov 2006
Location: Los Angeles
Posts: 766
Send a message via AIM to SuperGreg
Default

Quote:
Originally Posted by jmoneeeey
soo many people smoke on the ships... my first cruise i was like ewww, but now im used to it, but i still dont care for it.

oooh whale watching sounds kinda different and cool... im not sure what we are doing yet, but ill definitely not go to any "free" resorts like you were saying, but i guess thats cool you got free drinks and stuff! lol....

do you have any pics!?!?!?!
Jmoneeey! You are gonna have such an awesome time on the Pride! I loved it!!! AND IF YOU WANT TO GO WHALE WATCHING/SWIMMING WITH THE DOLPHINS ect..., BOOK AHEAD OF TIME!

When you come down to LA, we should totally hangout!
__________________
Waterrbottles!!
Janitors Clubb!

Future Cruises!
NONE!!

Past Cruises!
Royal Caribbean- Vision of the Seas- Dec. 31, 2006 - January 7, 2007
Carnival Pride- Dec. 18-25, 2005
Celebrity Summit- Summer 2004
Carnival Ecstasy
Carnival Elation

And Many more that can't remember off the top of my head!
Cruise Lines I Have Been On
Carnival (many times)
Royal Caribbean (many times)
Celebrity

University of Arizona '12!
Reply With Quote
  #18 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 12:51 AM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

i tried to upload my pictures today and my computer was being an artard and saying the camera wasnt connected.

im going to try again tomorrow!
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #19 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 12:52 AM
jmoneeeey's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: california baby
Posts: 499
Default

oh i hope so! im looking forward to it sooooooo much! i already did the swiming with the dolphins in cozumel, that was awesome though! maybe whale watching? hmmm... oh im flying down the day of my cruise at like 10 (its like a 45 min flight from san fran) so i wont have much time in LA.... i wish i was staying a few more days.... oh well im just SUPER EXCITED!!!!!!!!!!
__________________
hi, im jess.

FUTURE CRUISES:
none booked =(

PAST CRUISES:
empress of the seas - baja mexico 10/94
sensation - western caribbean 8/02
carnival pride - mexico 8/03
carnival miracle - new york to the bahamas 8/04
carnival conquest - western caribbean 8/05
carnival valor - eastern caribbean 8/06
carnival pride - mexican riviera 4/07
carnival legend - western caribbean 8/07
carnival miracle - eastern caribbean 6/08
Reply With Quote
  #20 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 04:45 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #21 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 06:34 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

i swear i'm allergic to smoke. i have to go near a toilet when i smell it cuz i gag so much and feel like i'm gonna puke. it's crazyyyy!
Reply With Quote
  #22 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 10:28 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

lol!! that would have been funny
haha i loved how she asked if i had a british mom

and no not with tristan, he was too young
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #23 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 10:37 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

and she has bug eyes!! plus she always has an attitude
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #24 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 10:45 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

lol yeah i remember her wearing them. dont they look like purple or something. i hate that
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #25 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 11:21 PM
stfu_mauraaa's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: bostonnnn
Posts: 454
Send a message via AIM to stfu_mauraaa
Default

Quote:
Originally Posted by Enchantment 04

please tell me you hooked up with tristan.
cause hes banginnnnnnn.

I AGREEEEEEEE
looooks like you had tons of fun
the pictures of your mom i was crackin up cause her eyes are shut in like all of them ahha
__________________
M.C. HAMMER ~1


VISION OF THE SEAS .. APRIL 2005
it was kinda cute.


Caribbean Travel
Reply With Quote
  #26 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 11:28 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

my mom has a serious problem with taking pictures with her eyes open
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #27 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 11:34 PM
stfu_mauraaa's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: bostonnnn
Posts: 454
Send a message via AIM to stfu_mauraaa
Default

grab some tape
__________________
M.C. HAMMER ~1


VISION OF THE SEAS .. APRIL 2005
it was kinda cute.


Caribbean Travel
Reply With Quote
  #28 (permalink)  
Old March 2nd, 2007, 11:44 PM
im kinda a big deal's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2007
Location: Long Island, New York
Posts: 374
Default

ill pass on suggestions to her and see what she thinks.. haha
__________________
becca
18 years old

http://community.webshots.com/user/picklexjuice
Reply With Quote
  #29 (permalink)  
Old March 3rd, 2007, 06:36 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

yeaa agreed. tristan was hot. how old was her becca?
.. and how did you hook up with?!
Reply With Quote
  #30 (permalink)  
Old March 4th, 2007, 03:06 AM
jmoneeeey's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: california baby
Posts: 499
Default

omgggg looks like you had tons of fun! ah, i cant wait for my cruise! those pics made me even more excited for my mexico cruise!
__________________
hi, im jess.

FUTURE CRUISES:
none booked =(

PAST CRUISES:
empress of the seas - baja mexico 10/94
sensation - western caribbean 8/02
carnival pride - mexico 8/03
carnival miracle - new york to the bahamas 8/04
carnival conquest - western caribbean 8/05
carnival valor - eastern caribbean 8/06
carnival pride - mexican riviera 4/07
carnival legend - western caribbean 8/07
carnival miracle - eastern caribbean 6/08
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Back to back, Carnival Spirit, Mexico and Hawaii, Apr. 4 to 23, '10 rockysilvosa Gay / Lesbian Cruising 1 February 7th, 2010 11:03 AM
Has anybody brought prescription medicine from Mexico back? Doc730 Carnival Cruise Lines 28 February 18th, 2009 01:25 PM
Golden Princess, just back from Mexico neesie1313 Princess Cruise Lines 6 November 26th, 2007 04:43 PM
Just got back - Ecstasy to Mexico Dec 5-8 mindy Carnival Cruise Lines 2 December 9th, 2003 08:29 PM
Grandeur mexico-Any one back Today?? Margie Downey Royal Caribbean International 0 June 23rd, 2002 11:23 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


 

All times are GMT -4. The time now is 11:59 PM.
design by: Themes by Design

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Beta 1
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1