CruiseMates Cruise Community and Forums

CruiseMates Cruise Community and Forums (http://www.cruisemates.com/forum/)
-   Teen Cruisers (http://www.cruisemates.com/forum/teen-cruisers/)
-   -   WOW. 19 days (http://www.cruisemates.com/forum/teen-cruisers/329652-wow-19-days.html)

KTS1193 March 11th, 2007 01:32 AM

WOW. 19 days
 
it seems just yestery it was 53 days and counting down.

overthehill March 11th, 2007 01:53 AM

I feel the same. Time sure does fly.

Djcarolina March 11th, 2007 01:55 AM

Lets not start talking to her about the cruise being over b4 it even starts!

overthehill March 11th, 2007 01:56 AM

Haha. It might ruin the experience.

KTS1193 March 11th, 2007 01:57 AM

well i have had that feeling hm. 3 times already.
wish i could go back.
and cruise it all over again.
but o well i can't so i guess i just have to book more cruises,
sounds good to me! :)

Djcarolina March 11th, 2007 01:59 AM

Quote:

Originally Posted by Enchantment 04
just wanna get her prepared for the depression that she will have to go through yet again !!!

and i tihnk we should all be known as the cruisemates late night chatters

Do I sense another club name in the making?

im kinda a big deal March 11th, 2007 03:03 AM

yayyy for night people

KTS1193 March 11th, 2007 12:11 PM

IM AALLL for the JANITORS CLUB!! lol

KayleighCheyenne March 11th, 2007 02:54 PM

It feels like yesterday I had 100+ days left.... Now to see its 19, that's CRAZYY!!.. I don't wanna ever come back tho.......

KTS1193 March 11th, 2007 04:18 PM

Quote:

Originally Posted by KayleighCheyenne
It feels like yesterday I had 100+ days left.... Now to see its 19, that's CRAZYY!!.. I don't wanna ever come back tho.......

me either.
sucks that we aren't going on the same ship,
that would have been CRAZY!

KayleighCheyenne March 11th, 2007 05:30 PM

I know... that would've been so cool! :(

KTS1193 March 11th, 2007 05:53 PM

do u have a myspace?

Kristina99 March 11th, 2007 06:16 PM

ahhh this is so depressing for me!!!

i remember back when we booked my Magica cruise and there was 18 days until sailing...omg. and now its 1 week since i got off!!! i HATE time. gahhhh

KayleighCheyenne March 11th, 2007 06:18 PM

yepp... myspace.com/horcruxes


aww Kris that sucks... I know I'm gonna be so depressed when I have to come back and deal with like 2 more whole months of school!!! Arghhh!

KTS1193 March 11th, 2007 06:42 PM

guh me to!!

Kristina99 March 11th, 2007 07:47 PM

yeah i hate it here. i wish i had another cruise booked!! my mom is talking of booking another..yay!! but i just want to live on a cruise.

KayleighCheyenne March 11th, 2007 11:38 PM

Argh! I envy you Kris... I'll be lucky if I get to go on another cruise in '09..... Maybe next spring break if I'm super lucky......

Ainsley March 11th, 2007 11:48 PM

wow 19 days isnt bad.
mine is in 35 days...OR...1 month and 4 days....OR 5 weeks.
anyway u put it its not coming fast enough.
but i know when it gets here time will fly like crazyyy
then i will have the stupid blues again..ughhh
everytime it happens we start thinking about possible
cruises to take next year. but kayleigh dont get your hopes
down u will probably be like the rest of us...go insane after a couple of months and your family will be the same way. kris im with u on the i wanna live on a cruise. haha i dont EVER wanna come home :(

Ainsley March 12th, 2007 12:04 AM

haha who all is in this club?? :?:

Ainsley March 12th, 2007 12:11 AM

haha thats a short list. but yea im alwayssss up really late. i cant ever go to bed early if i do i wake up at like 4am and cant go back to sleep and by lunch time im ready to crash again. lol do u have aim?

im kinda a big deal March 12th, 2007 12:12 AM

people who stay up late and talk on cruisemates are capable of being inducted into the janitors club

ollyohh March 12th, 2007 12:43 AM

umm, i love you joe.
my lil joe-ho.

jmoneeeey March 12th, 2007 03:22 AM

19 days!!!! ahhh! mine is officially in 27 days omg i cant wait!! im always up late until like 1 on here during the week! especially because i live in cali and most of you guys live more towards the east its 3 hours earlier here... and we just changed our clocks last night for daylight savings time. it feels like it should be 11:22 not 12:22....

im kinda a big deal March 12th, 2007 03:47 PM

daylight savings time is a bit.ch. i didnt fall asleep till 3:30 last night

Kristina99 March 12th, 2007 04:51 PM

i had to go to school. ive missed 6 days recently and have to catch up and have all my grades above a 90 if i want to cruise again this year!!


and (h)olivia...back off Joe is mine. Im marrying him ASAP.

lsclaf26 March 12th, 2007 05:27 PM

i was sick today today. blahhhh

KTS1193 March 12th, 2007 05:36 PM

ya, i was sick to,

still had to go to school..

what a DRAG!

jmoneeeey March 12th, 2007 05:47 PM

i only went to one class today... i got to bed super late because of daylight savings time....

jersey_girl_at_heart March 12th, 2007 05:52 PM

I went to school..but I was sooo tired!

Liltennischick09 March 12th, 2007 08:38 PM

we only had 4/5 periods today unfortuanly that meant no eye candy **tear,tear**


All times are GMT -4. The time now is 09:44 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Beta 1
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1