Go Back   CruiseMates Cruise Community and Forums > People > Teen Cruisers
Register Forgot Password?

Teen Cruisers Teens - meet here, meet onboard.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1 (permalink)  
Old May 29th, 2007, 12:25 AM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default Spring Break '08?

Anyone already have there cruises booked??

I am trying to convince my mom into..

Carnival Glory-
7 day.
Out of Port Canaveral
Sailing on-4/5/08

im gonna love saying SPRING BREAK '08. next year =]
it rhymes
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2 (permalink)  
Old May 29th, 2007, 01:31 AM
17andacruiseaddict's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Dec 2006
Location: Chi-Town(Chicago4theslo1's)
Posts: 282
Send a message via AIM to 17andacruiseaddict Send a message via Yahoo to 17andacruiseaddict
Default

yeah mine has been in march these past 4 years too
__________________


Reply With Quote
  #3 (permalink)  
Old May 29th, 2007, 04:40 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

I will double check. =]
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #4 (permalink)  
Old May 29th, 2007, 08:31 PM
NYorkbabyy08's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 363
Default

mine is april 19. me and my friend are thinking princess cruise. only two choices. one out of ft lauderdale and one from puerto rico. tryign to figure whcih ones cheaper with air fare. but we couldnt figure it cause we couldnt get a returning date now only going.
__________________
Ronni***

Past Cruises:
Celebrity '97
Disney Wonder '01
RCCL Legend ots '05 <thanksgiving. best one ever.>
Reply With Quote
  #5 (permalink)  
Old May 29th, 2007, 11:42 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

yea, its
on
April 5th-April 13th.
=]

so i can do that cruise.
which im pretty happy about.
hope my mom sayys yes =]
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #6 (permalink)  
Old May 31st, 2007, 05:01 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

i wanna do a cruise so baddd for spring break next year. the last minute prices are so cheap but airfare would be killer!
Reply With Quote
  #7 (permalink)  
Old June 2nd, 2007, 08:59 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

yah my fam. is prob. driving.
haa
cause air fair=$$$$$$$$$$
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #8 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 08:34 AM
Kristina99's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: May 2006
Location: Saratoga Springs, NY
Posts: 6,562
Send a message via AIM to Kristina99 Send a message via MSN to Kristina99
Default

i hate airfare prices sometimes!!!!
my mom said that just me and her can go again either over winter or spring break...i would pick winter cuz then its colder here. but i dont want to cruise with just her cuz shes mad clingy and i cant do my own thing she gets mad cuz she has no one to hang out with! gahh.

yeah so maybe there will be another hurricane at the end of June? cuz thats when im supposed to go to Florida and i would love to be in one!
__________________
Kris

Booked Cruises
NCL Dawn 6/21/06 Bermuda

Past Cruises
10/30/08 X Constellation Caribbean
Costa Fortuna 3/08 Eastern Caribbean
Costa Magica 2/07 Western Caribbean
HAL Noordam 11/06 Eastern Caribbean
X Zenith 6/06 Bermuda
HAL Zuiderdam 5/05 Western Caribbean
HAL Maasdam 6/04 Canada/New England
CCL Triumph 12/03 Western Caribbean
CCL Victory 11/02 Eastern Caribbean

Reply With Quote
  #9 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 04:09 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

haa.
ur mom is clingy?
my mom is like go off idc lol
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #10 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 05:03 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

my mom wouldnt be clingy cuz she would be just tanning all day by herself. but my dad woulddd beee. cuz me and him go to disney world together and he gets really clingy. it's sorta annoying.

my sister is clingyyy on cruisesss!
she's really shy before she knows people. cuz usually i'll have to meet people for her like my friends older siblings or something. and on the first day and night she will NOT leave me until she meets someone! it's sort of annoying cuz at night i wanna go off on my own and meet people and she wants me to stay with her.
Reply With Quote
  #11 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 05:26 PM
lsclaf26's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jun 2006
Location: villanova, pa
Posts: 4,804
Send a message via AIM to lsclaf26 Send a message via MSN to lsclaf26
Default

immayyy go to hawaii next spring break. but its not a definte. it depends how junior year goes with my work load etccc.
__________________
-Lizzie

X Infinity- June 01'-Alaska
X Galaxy-July 02'- E. Caribbean
X Millennium-July 03'-Mediterranean
Empress of the Seas- June 04'-Bermuda
Enchantment of the Seas- August 05'- New England
Rhapsody of the Seas- July 06'-W. Caribbean
HAL Noordam- March 07'- S. Caribbean
Empress of the Seas- July 07'- Bermuda
NCL Pride of America July 08'- Hawaii (CANCELED :[)
Explorer of the Seas July 08'- New England
Reply With Quote
  #12 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 05:32 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

ahh hawaii..
i'll tell you all about it. one week til i gooo =]
Reply With Quote
  #13 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 07:27 PM
BubblyTink's Avatar
Member
Passenger
 
Join Date: Aug 2006
Location: Viva Las Vegas
Posts: 48
Send a message via AIM to BubblyTink
Default

I wish I could go but ill be in college next year and my brother will be a junior. My spring break is a week before his so hed have to miss school and my parents dont want that.
__________________
Viking Serenade 4/98
Carnival Holiday 12/98
Majesty of the Seas 12/99
Hal Statendam 12/02
Celebrity Mercury 12/04
Mariner of the Seas 12/06

Next up...Finally Freedom? *crossing fingers*
Reply With Quote
  #14 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 11:22 PM
jucii 2swT's Avatar
Senior Member
Yeoman
 
Join Date: Jun 2006
Location: MTL, canada.
Posts: 531
Send a message via AIM to jucii 2swT Send a message via MSN to jucii 2swT
Default

my sis def isnt clingy... like last summer she was convinced she didnt want to meet anyone (i know, i dont know what she was thinking).. but then she like gave up after i left her to be with my own friends. i mean she could have hung with us but she didnt wanna tag along with a bunch of 16 yr olds. lol but yeah its funny cause everytime she makes friends, i hang out with them and her and it wouldnt feel strange compared to her hanging out with me and my friends.
lol that sounded real confusinnng but yeah u know what i mean, i think.lol
__________________
Celebrity 12/22/08!!
_________________
Princess (2)
Royal Caribbean (3)
Reply With Quote
  #15 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 11:48 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

haa well If my mom actually books this cruise I'll tell yall and then you guys try to get ur parents to book it!
deaal?
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #16 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 11:49 PM
SuperGreg's Avatar
Senior Member
Yeoman
 
Join Date: Nov 2006
Location: Los Angeles
Posts: 766
Send a message via AIM to SuperGreg
Default

mine is march 21-30th.

mhm. prob not, dad's gotta work. screw tax season.
__________________
Waterrbottles!!
Janitors Clubb!

Future Cruises!
NONE!!

Past Cruises!
Royal Caribbean- Vision of the Seas- Dec. 31, 2006 - January 7, 2007
Carnival Pride- Dec. 18-25, 2005
Celebrity Summit- Summer 2004
Carnival Ecstasy
Carnival Elation

And Many more that can't remember off the top of my head!
Cruise Lines I Have Been On
Carnival (many times)
Royal Caribbean (many times)
Celebrity

University of Arizona '12!
Reply With Quote
  #17 (permalink)  
Old June 3rd, 2007, 11:53 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

gah.
well.
my school is stupid.
having sb 4/5/07.
=[
well its a cheap cruise for 7 days.
my mom HATES carnival she thinks they are tacky so,
just getting her to think about going on this cruise is great!
its cause its SOOOO cheap!
haa
=]
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #18 (permalink)  
Old June 4th, 2007, 10:52 AM
lsclaf26's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jun 2006
Location: villanova, pa
Posts: 4,804
Send a message via AIM to lsclaf26 Send a message via MSN to lsclaf26
Default

ahh yess defintley tell me how it is bri!
i dont no when my spring break is netx year haha.
__________________
-Lizzie

X Infinity- June 01'-Alaska
X Galaxy-July 02'- E. Caribbean
X Millennium-July 03'-Mediterranean
Empress of the Seas- June 04'-Bermuda
Enchantment of the Seas- August 05'- New England
Rhapsody of the Seas- July 06'-W. Caribbean
HAL Noordam- March 07'- S. Caribbean
Empress of the Seas- July 07'- Bermuda
NCL Pride of America July 08'- Hawaii (CANCELED :[)
Explorer of the Seas July 08'- New England
Reply With Quote
  #19 (permalink)  
Old June 4th, 2007, 05:21 PM
jersey_girl_at_heart's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Dec 2006
Location: Jersey
Posts: 3,213
Send a message via AIM to jersey_girl_at_heart Send a message via Skype™ to jersey_girl_at_heart
Default

One of my friends has family in hawaii..but she doesnt like it there.
Two of my friends went there over the summer..one loved it, the other hated it.

I wanna go to hawaii on a cruise!

But my school keeps changing our spring break this year it was the first week in april, last year it was the last full week of april..so i wont know until august when they send out calenders!
__________________
Devon

Upcoming Cruises;
none at the moment =[

Past Cruises;
-Ocean Coral & Turquesa Resort; August 2009
-Mariner of the Seas; August 2008
-Explorer of the Seas; July 2007
-Crown Princess; July 2006
-Voyager of the Seas - July 2005
-Disney Wonder - November 2001
-Big Red Boat..not sure when

Reply With Quote
  #20 (permalink)  
Old June 5th, 2007, 12:36 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

yea my best friend moved there two years ago. and we're staying with her family. my mom & her mom are friends too so it works out.

her family loves hawaii. but hates living there. they're moving back in a year i think. or just somewhere else in the US.
Reply With Quote
  #21 (permalink)  
Old June 5th, 2007, 03:48 PM
kiwihotchocolate's Avatar
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Jul 2006
Location: Missouri
Posts: 267
Default

Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
my sis def isnt clingy... like last summer she was convinced she didnt want to meet anyone (i know, i dont know what she was thinking)..
i know! my sister is the same way! we leave july 29 and shes convinced she doesnt want to meet anyone! she doesnt even want to go! its crazy!!
__________________
- Tricia -
Reply With Quote
  #22 (permalink)  
Old June 5th, 2007, 04:59 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

omg me & my sister are so exciteddddd. going shopping for outfits. me & her basically PLAN the cruise! watching cruise shows on the travel channel. looking at pictures. praying for cute guys.
Reply With Quote
  #23 (permalink)  
Old June 5th, 2007, 10:25 PM
jucii 2swT's Avatar
Senior Member
Yeoman
 
Join Date: Jun 2006
Location: MTL, canada.
Posts: 531
Send a message via AIM to jucii 2swT Send a message via MSN to jucii 2swT
Default

Quote:
Originally Posted by kiwihotchocolate
Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
my sis def isnt clingy... like last summer she was convinced she didnt want to meet anyone (i know, i dont know what she was thinking)..
i know! my sister is the same way! we leave july 29 and shes convinced she doesnt want to meet anyone! she doesnt even want to go! its crazy!!

hahah yeah thats kinda funny... i went on my cruise july 29 last summer too... and thats when my sis didnt wanna go!
but yeah shes always like ughhh another cruise? and then shesss like itss all the samee afterawhile. (i def disagree) but anywhoo she rather spend timee at home with her friends and bf.
__________________
Celebrity 12/22/08!!
_________________
Princess (2)
Royal Caribbean (3)
Reply With Quote
  #24 (permalink)  
Old June 5th, 2007, 10:33 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
Quote:
Originally Posted by kiwihotchocolate
Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
my sis def isnt clingy... like last summer she was convinced she didnt want to meet anyone (i know, i dont know what she was thinking)..
i know! my sister is the same way! we leave july 29 and shes convinced she doesnt want to meet anyone! she doesnt even want to go! its crazy!!

hahah yeah thats kinda funny... i went on my cruise july 29 last summer too... and thats when my sis didnt wanna go!
but yeah shes always like ughhh another cruise? and then shesss like itss all the samee afterawhile. (i def disagree) but anywhoo she rather spend timee at home with her friends and bf.
my sister didn't want to go on our last cruise.. shes like i dont like cruises, i like COLD weather not HOT.
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #25 (permalink)  
Old June 7th, 2007, 06:14 PM
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 4,030
Send a message via AIM to girl_next_door
Default

hey i went on my cruise july 29 tooooo.
and i think we were in bermuda the same time.

so yea cruises are different everytime. i could never get sick of them.
Reply With Quote
  #26 (permalink)  
Old June 7th, 2007, 06:42 PM
Senior Member
First Mate
 
Join Date: Dec 2006
Location: texas
Posts: 331
Send a message via Yahoo to twirler_girly09
Default

Quote:
Originally Posted by KTS1193
Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
Quote:
Originally Posted by kiwihotchocolate
Quote:
Originally Posted by jucii 2swT
my sis def isnt clingy... like last summer she was convinced she didnt want to meet anyone (i know, i dont know what she was thinking)..
i know! my sister is the same way! we leave july 29 and shes convinced she doesnt want to meet anyone! she doesnt even want to go! its crazy!!

hahah yeah thats kinda funny... i went on my cruise july 29 last summer too... and thats when my sis didnt wanna go!
but yeah shes always like ughhh another cruise? and then shesss like itss all the samee afterawhile. (i def disagree) but anywhoo she rather spend timee at home with her friends and bf.
my sister didn't want to go on our last cruise.. shes like i dont like cruises, i like COLD weather not HOT.




Isnt that why they have Alaska cruises?? lol j/k haha
__________________
-Kimberly=]
Reply With Quote
  #27 (permalink)  
Old June 7th, 2007, 10:14 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

ha but i dont know why.
i dont want to go to alaska.
seems like less teens would go.
more adults
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
  #28 (permalink)  
Old June 8th, 2007, 04:36 AM
Djcarolina's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,165
Send a message via AIM to Djcarolina
Default

I, too am trying to convince my mom to choose the Glory for spring break. Though I wont know what my spring break is until the first week of school, I know for sure that my family will be taking a cruise. 3 years in a row, we've been on the Mariner of the Seas and I have yet to experience the Carnival "Fun Ship" experience at such a time as spring break.
__________________
Ryan- The Cruise Encyclopedia

Oasis of the Seas
Allure of the Seas
Freedom of the Seas
Mariner of the Seas
Navigator of the Seas
Grandeur of the Seas
Enchantment of the Seas
Monarch of the Seas
Voyager of the Seas
Sovereign of the Seas
Fantasy
Sensation
Fascination
Carnival Glory
Carnival Valor
Carnival Conquest
Cunard Queen Mary 2
Disney Magic/Wonder
Cruise Total as of March 2012: 100 Cruises
Reply With Quote
  #29 (permalink)  
Old June 8th, 2007, 10:17 PM
c_m_alex's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Jul 2006
Location: New Jersey
Posts: 1,376
Send a message via AIM to c_m_alex
Default

ok soooo....mumsie said that some PR lady from RCI contacted her about us all getting on the liberty ots next spring break. BUT...i just found out taht my chior is going to puerto rico for a week. which of course...isnt bad at all....really fun. but i reeeeeeeeallly wanna go on the liberty and its not fair cause mumsie says that since ill be in high school next year im not allowed to miss school(if we were to do it over etachers convention in november). ahh im in quite a pickel here.
__________________
Alex
Reply With Quote
  #30 (permalink)  
Old June 8th, 2007, 11:35 PM
KTS1193's Avatar
Senior Member
Admiral
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,759
Default

takee the cruise!!
__________________
Katie



Past Cruises:
7/30/01- Carnival Ecstasy(Catalina & Ensenada)
4/5/03-Carnival Sensation(Grand Cay/Cozumel)
4/4/05-Carnival Fascination(Keys & Cozumel)
3/31/07-Carnival Liberty(Eastern Caribbean)
4/5/08-Liberty of the Seas
4/4/09-Independence of the seas
4/3/10- Carnival Dream
4/2/11-Oasis of the Seas(Western Caribbean)
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
When is your Spring Break? MaryLou Chit - Chat for Cruisers 9 March 9th, 2006 12:33 PM
Spring Break nikeshox04 Royal Caribbean International 4 February 27th, 2006 10:04 PM
spring break?? egig53 Teen Cruisers 8 March 5th, 2005 04:37 PM
ANY0NEE CRUiSiN OVER SPRiNG BREAK OR FEB BREAK O5? jeNnnnn Teen Cruisers 37 February 12th, 2005 01:22 PM
SPRING BREAK TINA Teen Cruisers 9 December 26th, 2002 05:06 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


 

All times are GMT -4. The time now is 02:35 PM.
design by: Themes by Design

Powered by vBulletin® Version 3.8.7 Beta 1
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.1